Direktlänk till inlägg 13 januari 2009

Kurs tips!

Av Margareta Gustafsson - 13 januari 2009 18:48


För er som är intresserad av avel, anatomi mm så håller SKK/JH kurser nu i början på året...gå in på http://www.jhkk.se/

Glöm ej heller Republikens hund  den 21 feb...lite fest hundfolk..det är väll inte var dag vi hund människor syns "finklädd" ;p


/Maggan

 
 
Ingen bild

Clara

13 januari 2009 19:51

Är det eventuellt uppfödarutbildningen du pratar om? :-) Jag tänkte nämligen va med på den, tror det var redan på lördag den skulle va. Har du varit med på den förut?

 
Maggan

Maggan

15 januari 2009 20:11

Det är kursen med start på lördag jag menar...men det är fler gånger nu under vintern ;)
Jag har inte gått denna, utan en annan för många år sedan, kommer gå på denna också! alltid kan man lära sig något nytt.=)

http://www.jackdows.se

 
Ingen bild

Clara

15 januari 2009 21:23

Kul! :) Jag tror iaf att jag ska gå, om mamma eller nån skjutsar in mig (måste verkligen skaffa en egen bil snart :)). Jag har iaf anmält mig.. Det blir nog intressant!

 
Ingen bild

Clara

17 januari 2009 09:42

Tyvärr vaknade jag upp med världens förkylning imorse, så det blir ingen kurs för mig idag. :/ Men nu känns det som att det gått alldeles för lång tid utan att träffa hundfolk för mig så om någon vill ta en promenad någon dag när jag är friskare så vore det jättekul! :)

 
Ingen bild

Maggan

17 januari 2009 17:50

Synd att du var förkyld...vi hade en jätte trevlig och spännade dag...med massa disskutioner och nya infalls vinklar =P
Jag har löptikar just nu...så jag kan ju inte promenera med dig ;-/

 
Ingen bild

Clara

18 januari 2009 17:16

Åh, nu känns det ännu värre att jag missade. :( Men jag ska låna en bok istället så får jag väl studera det jag missat själv. :-)
Tråkigt att du inte kan promenera, men det kommer väl fler tillfällen! :-)

 
Ingen bild

Eva Olander

22 januari 2009 17:44

Hej på er alla och GOD fortsättning på det nya året!
Givetvis missade jag kursen i helgen :-( Får försöka vara lite mera på internet...
Jag skulle tycka det vore jättekul med en träff snart. Saknar er alla!
Kram

 
Ingen bild

Eva Olander

22 januari 2009 17:52

Oj, jag glömde att tala om att vi fått en ny familjemedlem sedan sist! En liten (väldigt liten) pomtik som nu snart blir 4mån. Hon hette så fint Midvinter Blossom och vi hade alla (9 st i familjen!) olika namnförslag och till sist fick hon heta Kerstin som vi alla tycker är SÅ misspassande men, men... Kärt barn har många namn (hi,hi)

 
Maggan

Maggan

23 januari 2009 17:43

Ser fram i mot en inbjudan... ;-) för att träffa underverket =0))...fika tarmen skriker jämt ;P

/Maggan

http://www.jackdows.se

 
Ingen bild

Clara

28 januari 2009 10:23

Gud vad kul, grattis till nytillskottet Eva! Jag önskar att jag också hade tid och möjlighet att ha ännu fler pommar men det blir väl nån gång i framtiden! :-) Jag får titta och klappa på alla era andras istället så länge! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margareta Gustafsson - 23 maj 2011 19:19

I lördags hade vi våran efterlängtade trimkurs    Vi var fyra glada själar som anmält och Camilla hjälpte oss att trimma alla våra hundar och ge tips hur vi kunde fixa och trixa dom finare.   Få se när vi har nästa träff ... Mellannorrlands dis...

Av Margareta Gustafsson - 6 mars 2011 17:47

Hej alla pomlovers..... Nu när solens strålar börjar tina upp oss har jag fått lite inspiration att fixa en träff! Så Lördagen den 21 MAJ kommer Camilla Kristoffersen från Trondheim och lär oss av sina eminenta färdigheter....hon har kennel Tiny ...

Av Margareta Gustafsson - 26 september 2010 16:30

Snacka om att ha tur med vädret    En underbart solig härlig höst dag har vi haft, med många Pommar och trevliga pomägare   Vi var ca 20 människor och 25 Pommar som fikade, grillade korv och umgicks i solen och våra hundar sprang runt och hadde rolig...

Av Margareta Gustafsson - 11 september 2010 12:36


Det är så trevligt att nästan alla som jag meddelat om träffen verkar vilja komma   Så söndagen den 26 september kl 12.00 träffas vi upp i Gräfsåsen vid skoterstugan    Medtag eget fika! grilleld fixar vi men resten får man ta med det man s...

Av Margareta Gustafsson - 27 augusti 2010 13:08


   Är det inte på tiden vi träffas och har en liten höst träff???? Vad säger ni?? Hur låter 26 september?! i Gräfsåsen? Sprid detta till era pomvänner och pombekanta..kanske vi kan grilla korv och ha en trevlig höstdag tillsammans   ...

Presentation

Omröstning

vad vill ni ha för kommande aktiviteter?
 trimkurs
 utställningsträning
 lydnad
 agility
 homeopati
 trixs
 pomsurr och fika
 promenader
 klickerträning
 viltspår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards